فال امروز
 چه اسان ....


zendegie daneshjooeeie man

mojaradioo dardesarash

 

 

خیلی سخته به خاطر کسی که دوستش داری

 

همه چیز رو از سر راهت خط بزنی

 

بعد بفهمی

 

خودت تو لیستی بودی

 

که اون به خاطر یکی دیگه خطت زده...

 
 

تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !

من را به من نبودن محکوم نکن !

من همانم که درگیر عشقش بودی !

یادت نمی آید ؟!

من همانم !

حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !

بـﮧ گوش خــُدا برســـانید

 

 آدَمـ ـﮧ ایـטּ حـــَوا ســالهـــاست کـﮧ رَفتـﮧ اَســت

 

 ایـטּ حــَواے تنهــــا را برگرداטּ پیـش خودَت

 

 بهشتــَش را نمــے خواهــَمـ

 

 بـﮧ جهنمــش هــَـمـ راضـے اَمـ

 

 هــَرجــایـے باشــَد جــُز ایـטּ دُنیـــا

 

 ایـטּ دُنیــا زیــادے بوے آدَمـ گرفتــﮧ اَســت ... .

 

 

 

 مــــــــــــــــات  شدم


از رفتنت !


هیچ میز ِ شطرنجی هم درمیان نبود


این وسط فقط یک دل بود


که دیگر نیست!

 
 
 گفت دیوانه وار دوستت دارم !
ولی من چه ساده بودم که نفهمیدم به دیوانه اعتباری نیست …

زنـבِگـــےِ زَنــگ تَفریــפـــےِ

کـפּتـآـﮧ اَسـت

یـآבِمـآטּ بـآشَـב

زَنـگ بَعـב פـسآبــ בآریـــم

 

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙ 

 

 

درد تنهایی کشیدن

مثلِ کشیدنِ خطهایِ رنگی‌ روی کاغذِ سفید

شاهکاری میسازد به نامِ دیوانگی...!

و من این شاهکارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم

خریده ام...

تو هر چه میخواهی‌ مرا بخوان

دیوانه

خود خواه

بی‌ احساس.......

نمیــــــــفروشــــــــــم​..!

شکـــ نکـــــن !

 

آیــ●ــنده اے خوـاهــم ساختــــ کــه

 

گذشتـــه ام جلویش زآنــو بـــزند !

 

قـــرآر نیستــــ مـــن هـــم دلِ کَسِ دیگـــری را بسوزانـَــم !

 

برعکـــس کســے را کــه وارد زندگـــیم میشود

 

آنقـــــدر خــــوشـــبـ ــتـــــ میکنــم کـــه

 

بـــه هر روزے کـــه جاے " او " نیستــــے

 

بـــه خودتـــــ لعنتـــــ بفرستــــے! لعنتیـــ  !!!


به باران دل نبند که هر چهار فصل دیوانه‌ ات خواهد کرد !
اگر ببارد ، از شوق و اگر نبارد ، از دلتنگی …

 

 ˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙ 

 


نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت8:19---30 ارديبهشت 1391
salam duste aziz
apam ba chand poste jadid va hamcenin montazere hozore garmet


farzaneh
ساعت8:41---25 ارديبهشت 1391
salam duste aziz ba chand post jadid montazere hozure garmet hastam

بهمن
ساعت0:04---21 فروردين 1391
سلام وبلاگت خیلی قشنگه عزیزم خوشحال میشم منو لینک کنی خواستی خبر بده . موفق باشی عزیزم به مخروبه من تو بیکاریهات سری بزن تا شاید با اومدنت آبادش کنی

کیان
ساعت0:18---19 فروردين 1391
هر چه دیدم در میان چشم ترس
انتظار لحظه ای از مرگ بود
حالت افسرده یک شاخه گل
حالت دلمرده آهوی دل
حالت زیبای یک آهنگ نت
وقت خندیدن
برای سوگ آدمها
نمیدانی چه اندازه برایم سخت بود ....(فروردین 91)کیان



دانیال
ساعت1:45---7 فروردين 1391
سلام

وبلاگ بسیار زیبایی دارید کاش امکان این بود که بیشتر با شما آشنا میشدم و این موجود سرشار از احساس رو بیشتر میشناختم چرا که دراین زمان احساس فقط اسمی بیش نیست

پاینده باشی
پاسخ:slm mc lotf darin shoma.hatman miam b didant


shadi
ساعت15:05---29 اسفند 1390
slm azizam.webet xeili naze
mixam bat tabadole lnk konam
age mixay mano ba sm مانـــــــــــــــدن در راه عشقbelnk
baed bem bego to ro ba che smi belnkam.mc


mohammad reza
ساعت17:03---29 بهمن 1390
aksash aliyeeeeeeeeeeeeeeee

mohammad reza
ساعت17:01---29 بهمن 1390
salam age mishe ye kari kon ham ahangi ke gozashti ham aksaro beshe danlod kard mer30
پاسخ:slm motasefam chon onvaght dg web nis bazare shame


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:تنهــــــــایی ام را دوســــــــــت دارم ,,,,,ساعت 18:1 توسط mona| |


Power By: LoxBlog.Com